Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, april 14, 2007

20 h resa

men nu är jag "hemma" i skåne igen. Världens gulligaste hundar i lilla lilla lilla kupén mellan sthlm o hässleholm. en laika och en engelsk setter (de som inte kunde ngt om hundar trodde det var en dalmatiner!)

Mycket trevligt folk också ;) killen med vovvarna studerade till jägmästare och skulle till alvesta (snacka om att åka omväg...) killen som var rädd för vovvarna skulle till simrishamn.. tjejen som tyckte hundarna var supersöta skulle till hässleholm (jopp det är jag!) tjejen som mest satt tyst hela tiden tror jag skulle till malmö :P



och nu är jag hemma...



och enormt sugen på melon!

fotade upp nästan 2 x 512 mb :) hoppas hälften av bilderna blev bra i alla fall!

Inga kommentarer: