Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, maj 02, 2007

10, 9, 8, 7...

Denna lista har jag snott av _idun som har snott den avLeadingStar.
10 Första:

* Första bästa kompis: Amanda, eller Mattias (kommer inte ihåg)
* Första bil: Har ingen
* Första kärlek: Max (alla vet väl vem han är...)
* Första husdjur: katterna Pontus & Tintin
* Första semester: Pajala
* Förstajobb: Lokalvårdare eller om det var inventerare
* Första köpta skiva: typ kommer inte ihåg... Första jag fick var dock Spice (Spice Girls) & Gyllene Tider (Gyllene tiders samlingskiva)
* Första riktiga kyss: Max
* Första piercing (ej öron): jag väntar på artonårsdagen...
* Första konsert: Hammerfall (eller ja.. hela Kirunafestivalen -05)


9 sista:

* Sista alkoholdrycken: 0,7% cider i helgen
* Sista bilfärd: Från Emma till lösviktshuset
* Sista filmen du såg: "The Glow"
* Sista bubbelbadet: Julas tror jag...
* Sista spelade cd: Latino Party HOT
* Sista gången du grät: i helgen
* Sista måltiden: Macka hos Emma, (fast bakpotatis om typ 2 min)


8 Har du någonsin:

* Dejtat en av dina bästa kompisar? japp... (dåligt slutresultat...)
* Blivit arresterad? nej
* Blivit kär vid första ögonkastet? hm.. typ..
* Varit på tv? Japp
* Fått ditt hjärta krossat? JA!
* Sagt att du älskar någon utan att mena det? ja...
* Haft ett one night stand? Mja.. beror på hur man definierar det...
* Busringt till nån? ja


7 saker du har på dig:

* Nagellack
* Mascara
* Klocka
* Armband
* Bläcktatto
* Hundhår
* Förlovningsring


4 Personer du kan berätta allt för:

* Niklas
* Emma
* Annika
* (Angelica)


3 Val:

* Svart eller vit? Svart
* Sommar eller vinter? Sommar
* Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör:

* Australien, HERE I COME!
* Lära mig fyra språk till :)


En sak du ångrar:

* Hade jag gjort något ogjort had ejag inte haft det toppenliv jag har idag...

Inga kommentarer: