Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, juni 25, 2007

huvudvärk, hicka, hamsterpåsar...

okej, nu spårar det (det skrev jag bara för att reta dig, jag vet att du tänker på Robert nu!). Men huvudvärk och hicka har jag haft idag. Jag hoppas verkligen att det blir åska snart så jag slipper den här dumma spänningshuvudvärken!
Jag var o badade lite grann idag o grillade kors
(korv, menar jag ju såklart!) o läste bok ("Freja" av Johanne Hildebrant, underbart bra bok!) o sprang runt med kameran! Sen kom jag hem o så fortsatte jag läsa tils boken var slut o då gick jag och bytade kläder för att sedan klippa gräs och sedan titta på tv. Jag råkade snubbla in på "My name is Earl", roligt i små doser.
Niklas tittar på film med Hannah, Tezet o Sammy. FUSKIGT i hög grad. Jag vill också vara där. Jag saknar Niklas något så oerhört hemskt mycket. Jag vill också få vara med o titta på film, mest för sällskapets skull men i alla fall. Jag vill.

Inga kommentarer: