Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, mars 15, 2008

Drar till mamma

Far till morsan om ungefär en timme, kommer antagligen bara bli mobilbloggning med knäppa bilder i helgen och det tcker ju inte pappa om så vi får se hur det blir...

Gick ju upp nollsex tjugo för att jag skulle ta mig ut och sprina. Jodå fantastiskt morronväder var dte men pojkvännen var ju så satans gosig så man kom ju inte upp förräns noll sju femtio. Faan.
Jo lite resultat från träningen:

2008-03-24 ska jag ha klarat av mina mål :)
Simning: 8% (1,5/20 km)
Använda fötterna: 17% (145/840 minuter)
Trampa på!: 11% (5,06/45 km)

Och sen ska man ju vandra på ikea, så då kommer det ju bli lite tid, men då kan jag ju inte mäta sträckan :( Menmen. Och ni som tycker att det är knäppt att jag räknar allt som man går hemma och så så kan jag ju säga att dte är bara allt det man går utomhus eller går när man shoppar som räknas.

Påminner om min tävling!

Inga kommentarer: