Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, september 24, 2007

Jag ska skaffa ny blogg!

Fast denna kommer ju såklart vara kvar :)
En fotoblogg hade jag tänkt skaffa, eftersom jag får sån pass många träffar (ca 23/dag och det blir bara fler!) på den här så tror jag att chansen att få feedback på bilderna är större här än på bilddagboken... Ähum.. den kommer vara på engelska.

Så nu behöver jag namnförslag. Adressen kommer vara http://namnförslag.blogspot.com/

man kan använda
a-z punkt bindestreck

Alla förslag är bra!!! Tycker jag att dom är helkassa kanske en bättre idé kan komma från dom, eller hur! Så aktivera hjärnorna och ge mig förslag :)
och bara för att det finns så många från andra länder som besöker bloggen så gör jag ett nytt inlägg med fast på engelska :)

Inga kommentarer: