Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, november 05, 2007

Plugg: inte done

Nu har jag gjort en massa plugg känns det som...
Svenskan har jag läst allt, sen är det itne så mycket att skriva. Man ska skriva minst 300 ord om sig själv, intresse, mål med utbildningen och mål i kursen... På engelskan så skrev jag 126 ord, men där var inget krav på hur mycket man ska skriva. Så om jag fixar till den rent grammatiskt och sånt där så är 300 ganska lite. Sen ska jag läsa en novell och berätta med minst 150 ord vad jag tror den handlar om, det är ju inte hlelr så mycket. Man ska ju dessutom motivera och ha med citat från texten. Sen ska jag berätta vilken, och varför, bok jag ska läsa till nästa uppdrag. Och till sist: vad har jag lärt mig i detta uppdrag & vad har varit me givande + motivering då. Så det är ju inte så mkt alls. Typ en halvtimmes jobb kanske om jag skriver direkt på datorn. Annars en timme + 20 min datainskrivning. Och till denna perioden är det ju sen uppdrag två, så därför är jag och niklas på väg till biblioteket. men Niklas letar efter en bok ( den sjungande döskallen och andra spökhistorier), en svart bok. Har ni sett den så skriv för den är totalt borta!
Religionen läste jag klart häromdan och gjorde alla frågorna i morse, utom en då som jag inte riktigt fattar. Men nu har jag hittat studieguiden, så nu kanske jag fattar nåt mer när jag börjar läsa. Det är ju sista uppdraget så sen är det betygsdialog som väntar där. Den kommer nog att gå bra. jag förväntar mig i alla fall VG.
Naturkunskapen (1) är ju nästan klar, ska bara fixa sista grejen, en hemlaboration. Plus uppdrag 2 och betygsdialog. Usch vad mycket det kändes hels plötsligt >.<
Engelskan har jag ju hela kvar (blä!). Sen ska jag ju göra tredje också under denna och nästa veckas planering.... (ännu mer blä...)
Efter det så är det matte b som jag ahr en uppgift kvar på och sen är det andra halvan av kursen som ska genomföras och sen är det betygsdialog, men det är ju egentligen inte förräns nästa period den är.
I programmeringen, det roligaste ämnet, så är det ett uppdrag denna perioden . Enda ämnet där jag inte ligger efter. Eller ja, det skulle varit gjort förra perioden men inte så mkt efter då. Och nästa period så är det tredje, sista, uppdraget och betygsdialogen.

Usch, tror inte att ngn orkade läsa. Men jag ser ju själv hur mycket det är. Blä.

Ingen mer än Angelica som ville ha mitt nya nummer..? Buhu.

Inga kommentarer: