Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, augusti 16, 2007

Blandade uppdateringar :)

Nu är det ju ett tag sedan jag skrev sist, jag har liksom inte haft något att säga känns det som... Men nu när bilddagboken ligger på uppdatering så får jag väl ta mig tid att skriva lite... Kan ju säga att ni som inte har provat Proviva Mango har missat något! Jag tycke att den är jättegod! Särskilt om man har haft den i frysen ett tag så att det är små små små isbitar i den.

Igår så var jag o Niklas o köpte metspö, metmask, metrev o flöten. Vad jag drog upp? Mja... mest drog jag upp kroken som var tom eftersom ngn mörtj*vel hade käkat upp masken för mig... Men jag drog upp en pyttepytteliten mört som Tammie fick och sen drog jag upp en abborre, som jag åt upp sen. Så nu kan jag stoltsera med att jag faktiskt har lyckats fixa mat till mig själv, hela vägen från färsk råvara till färdigt att äta. Annars har det alltid varit mamma eller pappa som lagat till fisken.

Sen har jag varit ute o fotat lite och förresten så ska jag få (läs: köpa...) en ny (läs: begagnad) kamera! En Nikon D50!!! Jag är gladgladgladglad! Så... för att jag ska kunna betala den så gör jag lite smygreklam här:


Gå in på min sida
där jag säljer egendesignade smycken
och KÖP!
http://safirvingar.110mb.com

Slut på smygreklam.

Läste Angelicas blogg igår (som vanligt alltså) och fick syn på det här: http://angelicato.bloggagratis.se/2007/08/15/234349-spot-on-cat-eyes/ Så himla läckert! Det där måste vi verkligen testa nästa sminkkväll!

Och sen måste vi ha pärlkväll någon gång... Jag och Emmi är i alla fall på då! Och när jag ändå skriver om pärlor så har jag insett en sak, KÖP ALDRIG från pearlshop i Luleå (eller på internet) för dom är fasligt dyra. Går dina varor på mer än 100 kr, så köp dom från någon annan sida oavsett vad frakten blir då. Så jag ahr lärt min läxa och ska jag köpa mer pärlor nu på ett tag så blir det från internet eller när jag är i Skåne...

Detta blev nog ett ganska långt inlägg :/ Men här kommer det sista jag ska skriva:

Gå in på http://safirvingar.110mb.com och köp!

Hejdå :)

Inga kommentarer: