Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, augusti 23, 2007

Ny design :)

Så.. nu har jag hållt på ett tag med att fixa till min blogg, så nu finns det tre musik-widgets som visar favoritartister (bilder) och en som visar vad jag lyssnat på inom den senaste timmen, eller de fem senaste låtarna och sen veckans toppartister. Så får ni bli lite uppdaterade om det också ;)

Så nu vill jag veta vad ni tycker om den nya designen och om den nya loggan! Men nu måste jag städa och ta hand om maten, för imorrn kommer Ni <3

Fanny - kommer inte du så är det synd om dig. Det är ju bara några timmar.
Gabbi - lycka till i Frankrike med valpen!!!
Angelica - älskar din blogg :) o du kommer extra tidigt *jippi*
Emmi - helt otroligt att du läser detta ;)
Bella - ähhh slut på idéer, men jag älskar ditt hår!
Niklas - Jag älskar dig!

Kram på alla ni bästa <33

Inga kommentarer: