Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, augusti 30, 2007

ÄNTLIGEN!

Nu sitter jag här med min Nikon D50, och är jätteglad :) men hela nästa vecka blir det att jobba :/ bl.a. på NSK (Norran/ Norra skåne/ Tidningen jag läser när jag befinner mig söderom piteå, vad du nu föredrar) Och sen den 8:e eller 9:e får jag se om det blir nå Skånes Djurpark... utan regn helst :)

Niklas leker med Tezet just nu :) Eller gjorde för en timme sen i alla fall.

Jesper, som jag köpte kameran av hade två supersöta svarta kissekatter (modell mindre) också! Fast egentligen var dom fyra men bara två syntes till, varav den ena försökte äta upp mitt pekfinger åtskilliga gånger. Jag kände igen namnet "Jesper *efternamn*" men jag kunde inte placera honom... Och sen kände jag igenom honom också... Himla irriterande :/

Jajaja Kram på söto!

Inga kommentarer: