Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, augusti 30, 2007

Hoppas på kamera :)

Om jag har tur, så får jag hålla i min nya kamera innan klockan nio ikväll. Men efter att ha blivit besviken på förra säljaren, vågar jag inte hoppas något... Men ändå så hoppas jag.. och väntar på svar.

Niklas är mitt söto!

Tilda var och hämtade ut fiolen idag, så just nu inehåller huset tre filoler, eller fioler kanske det heter :) Så nu försökte jag få henne att fatta lite grann så hon kan briljera imorrn ;P Så jag ska på fiollektion imorrn jag också, det ska bli skojjsigt :) Olle Joelsson heter läraren och han var vikarie åt mig ett par lektioner för kanske tre år sedan o ändå vet han vem jag är o.O
O jag ska försöka få fiolen stämd imorrn också (min jättedåliga fiol då, inte min braiga) Men nu ska jag dra till... ähum någonstans annars än på bloggen iaf. Kram kram

Inga kommentarer: