Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, januari 26, 2008

Hej Painkiller Jane!

Jag är som lite trög när det gäller att skriva här... Nu när jag startade min nya blogg Att leva igen, så skriver jag emr om hur jag mår coh så där där... Funderar på att klistra in de inläggen här, är det en bra idé kanske? Fast å andra sidan så vill jag kanske skriva om samma sak på olika sätt...

Men i alla fall, för er som inte sett Painkiller Jane än, gör det. jag o N hade PKJ-maraton inatt och så avsnitt 7 tillochmed avsnitt 15. fast vi såg bara halva avsnitt femton, för klockan 7 imorse sov vi. Så vi fick se om det innan idag. Och nu ska vi se två avsnitt till, tillsammans med Lakritssmakande té och hembakt bröd. Älska hembakt bröd!

Inga kommentarer: