Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, januari 27, 2008

Mums fillibabba :)

Dagen började med att klockan ringde alldeles för tidigt så jag ställde fram den till en tid som uppenbarligen också var alldeles för tidigt så jag ställde fram den igen [osv]. Strax efter 9 kom jag dock upp, slängde på mig bikinin och joggarkläder för att sedan slänga ner lite grejer i ryggsäcken, ta på sig armbandet och till sist kasta sig ut i den kalla morgonluften och den undersköna naturen. När jag väl kom till simhallen så kastade jag av mig kläderna för det var bara 20 min kvar av motionssminingstiden, sen skulle det säkert vara massa plask och lek. melann 25 & 32 längder blev det på 35 minuter. Sen hem och käka hembakt bröd med apelsinmarmelad och det obligatoriska téet till det. Mums!

Inga kommentarer: