Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, januari 20, 2008

Mjaja, jag vet...


Tulip bw, originally uploaded by MinnaNilsson.

jag ahr varit überlat och emd anledning av det inte orkat masa mig in på bloggen för att skriva en endaste rad. Detta plus att jag mått dåligt över en hel del saker, som jag inte orkat skriva om plus att jag mått überbra över en hel del saker som jag inte vet vad det är, haha.

Men här sitter jag i alla fall med årets första redigerade foto. Bilden på Saga räknas inte i detta fall, då jag bara satte dit en pratbubbla med texten "Vad gör vi nu?". Efter massa om och men med blixt och putsande på objektiv, spegel och sensor fick jag i alla fall massa kort och här är då ett. Dock fanns det massa smuts kvar i övre högra hörnet så ser ni nåt knas där så är det jag som misslyckats med retusheringen av dom prickarna.

Men det har varit trevligt här och imorgon, tre minuter innan midnatt far jag hemåt, till älsklingen och hemåt för att inviga Tekannan som jag fick i 25 dagars försenad julklapp. Dessutom i grönt papper med rosa blommor på. Jag tror inte att affärerna här i Skåne hoppas på mer vinter, de verkar ju redan tagit in sommarpappret.

Inga kommentarer: