Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, januari 08, 2008

turturTUR i oturen

Gårdagen började bra, allt var packat och klart och bussen gick 1445. Tog bussen in till stan 1335 och väl inne så tog jag ut pengar, hann gå till HM och köpa hårsnoddar (mina börjar ta slut så det var inte som jag glömde) och sen gick jag till coop för att köpa en tidning. Jag fick gå före alla i kön och hade gott om tid till bussen. Hoppar på bussen och får en bra plats...

Nästan framme i Sundsvall så kommer jag på att jag åkt fel dag. Jag skulle inte åkt förräns idag. Menmen, konduktören släppte på mig ändå. Sen i St0ckholm så fick jag åka då också. Och väl framme i Hässleholm så har jag massor av tid att köpa julklappar (igen, eftersom jag glömde de andra i Öjebyn). Och sen höll jag på att missa bussen men jag hann med precis.

Och sen har pappa skaffat ännu en vovve ^^ Saga heter hon, hon är vachtel & jämthund. Snäll o gullig & svartsjuk sak på 9 månader. Chess, snart 5 år, börjar nämligen bli gammal...

Inga kommentarer: