Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, juni 29, 2007

För effektiva

Jag vet. Jag är tråkig, men jag är trött o pallar inte skriva allt en gång till, därför kopierade jag av det.

Jag och Sofie är nog för effektiva, trots att vi latar oss en del :/
Jag antar detta eftersom vi fick sluta tidigt igår och idag skulle vi sluta tidigt (schemalagt) men vi sluta ännu tidigare så jag kutade för att hinna med bussen och jag hann med den :D

Och så har vi köpt tyg idag :D Grönt prickigt, gul tyll, svart mesh, rosa prickigt, nå grön-vit-gul randigt med svart bakgrund, nå svart bastyg, grön tyll & gult prickigt. jag vet inte om det var allt, men jag tror att det var det mesta i alla fall.

GRATTIS GABBI! hoppas den blir snäll vid dig :D (Hon ska få sin barbett-valp!)

Idag har jag inte städat, som jag hade tänkt, tyvärr. (suck) . Men nu ska jag sova. För nu är jag trött.

Inga kommentarer: