Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, juni 22, 2007

hej på er alla :)

nu ska vi se om jag tycker att den här bloggen är bättre än den andra jag har:)

just nu regnar det, och det har (enligt pappa) regnat i mer än tolv timmar... *suck*
Nu kommer annika o töserna, trevligt trevligt.

Niklas skickade gull-sms inatt, fast jag sov då, så jag fick inte det förrän klockan fem i morse när klockan ringde... sen gick jag upp klockan 8 och mäkte att det regnade, och då gick jag ut för att se om jag hittade Panter-kissen, men det gjorde jag inte :'(
stackars lilla kissekatten!

Igår red jag på Truls (vacker vit fjording!) och det var jättekul om än lite läskigt, eftersom jag inte har ridit på typ två år :S

Men nu ska jag klä på mig :)

Inga kommentarer: