Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, juni 23, 2007

mer eller mindre otroliga händelser!

mja idag och igår hände ju vissa mer eller mindre troliga saker, såna saker som fick mina och veronicas ögon att förstoras till tallriksstorlek och hakorna att trilla netill australien.
För att göra en lång historia kort: att mina (kill-)kusiner inte älska mig är ingen hemlighet direkt, och att en av dom inte alls tyckte om mig (vi nämner inga namn här) var inte heller någon stor hemlighet.
Då kanske ni förstår min och veronicas förvåning när jag fick låna badbyxor av den här pojken (som inte alls tyckte om mig). Och vad än mer förvånande var, han sa det direkt, veronica behövde inte ens surna till!
Och en av de andra pojkarna (den som troligtvis tycker om mig mest av dom) lät mig välja film (okej inte såååå otroligt, men ändå).
Och till sist, idag så hade vi ett väldigt trevligt vattenkrig i deras pool (om vi räknar bort några få incidenter som jag inte ens var inblandad i).
Så slutsatsen av den här helgen får väl bli att pojkarna har vuxit upp lite och insett att tjejbaciller inte är så farliga :P

Inga kommentarer: