Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, juni 24, 2007

Presentation del 1


Jag kanske borde presentera mig själv, det är kanske roligt för er att veta vad det är för filur som sitter vid tangentbordet, här på andra sidan skärmen... Jag kan ju börja med en bild på mig själv, en bild som jag tagit själv med min kamera. Bilden jag snackar om nu är den till vänster. Fotografering är ett stort intresse, ett av mina största intressen faktiskt. Att fixa med bilden sen, redigeringen & retuscheringen i photoshop är ett annat av mina största intressen. Att dessutom få göra sminkningar och liknande inför en fotografering tycker jag också är väldigt kul! Sminkningen på den högra bilden har jag gjort själv men håret har jag tagit från en bild på en kompis, Tezet. Sedan har jag även gjort om den till en målning.
Det var en del av mina största intressen, del 2 av egopresentationen kommer snart.

Inga kommentarer: