Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, juni 28, 2007

Jag har hittat...

... en kille som ska göra bakgrunder till mina texter! Han tyckte inte att han kunde skriva texter och jag tycker inte att jag kan göra bakgrunder, så då föreslog jag att han kunde få använda mina texter! Han heter KingPalm på bilddagboken, så ni kan väl ge honom en extra kommentar eller två som tack :)
Sen har jag tagit fotona till loggan OCH gjort hela loggan klar :) Jag känner mig så himla duktig! Jag har väldigt mycket glad-dag idag! Jippi-jippi-jippi. Okej, fjönt, jag vet.
Vill bara säga tack för de fina kommentarerna Bella och Angelica, ni har lyst upp min dag till 130%
Kramar till alla jag känner och inte känner. En extra kram till er som är lite extra :) Och förresten, nytt material på photoshopguiden är uppe :) Det var lite basics så därför la jag inte upp den här, men önskar någon att jag ska göra det så kan jag kanske göra det, vi får väl se :)

Inga kommentarer: