Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, juli 11, 2008

En kameraresa!

Det var marknad i Lule i onsdags. Jag köpte massa katter. En i trä som står på bakbenen och sträcker sig (som en människa sträcker sig på morronen), en svart i trä med nå tyg fastklistrat på kroppen. Ett par porslinskatter som typ sitter ihop, det är liksom meningen att de ska sitta ihop med man kan sära på dom. Sen köpte jag en töj i ben. 250 spänn kosta den från början, prutade ner den till 100. Godis blev det också. Marknadsnougat, bara ordet låter ju mumsmumsigt!

Sen for vi till Bella. Dit alla kom utom Angelica. Så Bella lånade min mobil för att ringa till Angelica för att höra om hon kom, och sen glömde jag mobilen där. Smidigt, verkligen. Så nu har jag varit utan mobil i två dygn, och tro det eller ej, jag lever fortfarande!

Bella är på Kolmården, eller var i alla fall innan idag. Så då övertalade jag Niklas att vi ska åka dit. Så nu ska vi det. I början på september. Men innan det ska jag till Skåne och Gotland. Plus två halvdagar i Stockholm. Och sen Skåne igen, ett tag, som hundvakt. Sen kommer Niklas och då far vi till Stockholm igen. Och sen blir det Stockholm igen. Och sen, sen blir det Kolmården.

Det är tur att Niklas har beställt en bärbar dator, jag menar, Gotland i en vecka, Stockholm i fem dagar och sen Kolmården. Nu är jag ju visserligen hemma en runda efter Gotland, men sen blir det åtta dagar då mina SD-minnen kommer bli helt fulla. Dels pga massa kul att titta på (Skansen och ev. ett annat vattenakvarie) plus att de två vinnarna i min tävling ska bli fotade!

Och på tal om det, har jag inte fått svar från den tredje tjejen innan söndag, så kommer de andra två bli vinnare. Och en av de har jag redan bestämt vem..! Men mer säger jag inte om det...

Ähum ja, nu ska vi beställa tåg och flyg och vafan det nu blir. Hejhejs! Ja just det, hotell också...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade ingen skjuts dit.
Vaknade på morgonen och inte en enda i familjen var hemma = fast i amish-hell ;/