Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, juli 02, 2008

Jag lever ^^

Jag lever, hedersord på det. Jag har bara inte haft tid, ork eller lust att skriva. Jag och Niklas ahr gjort massvis med annat istället. Shoppat till exempel. När Niklas berättade idag hur mkt han gjort av med de senaste fem veckorna fick jag en chock. jisses. Men å andra sidan ahr vi massvis av nya grejer nu! T.ex:

  • Wii-konsol med fyra remotes med tillhörande nunchucks
  • 7 Wii-spel (plus tillhörande sportspelet), bland annat harry potter 5, Guitar hero 3 med två gitarrer (både legends of rock & aerosmith), raving rabbies 1 &2.
  • soda stream
  • nya kläder (en klänning och tröja till mig bl.a.)
  • en ny gitarr till niklas (köpte vi ju för ett tag sen)
  • textil- och läderfärger till älsklingen

Ja, det var en del ju... Men som sagt jag lever och har annat att göra, enda anledningen att jag loggade in hit var för att delta i tävlingar. Så här kommer de (klicka på bilderna):

Här tävlar jag om en prenumeration, man kan välja vad som helst med jag valde: 10 nr av tidningen Nemi.

Här tävlar jag om en klänning. Visst är den fin!

Och förresten, Bella och ni får jättegärna komma hit nån dag! Jag far den 23:e, så jag vill träffa er allihopa innan dess!



Glöm inte bort att delta i min tävling! Du kan även ge bort vinsten till en vän eller någon annan som du tycker förtjänar den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nope det är inte betalt, men de sponsrar mig med stuffsen.

naaah skulle väl inte påstå att 3 st är massvis?

ciao