Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, juli 18, 2008

Mätt eller hungrig?

Vad tycker ni är värst? Att fortfarande känna sig väldigt mätt när man vaknar på morgonen eller att känna sig hungrig? Så länge jag inte känner mig illamående hungrig så är jag mycket hellre hungrig på morgonen. Jag hatar när man fortfarande känner sig mätt flera timmar efter man ätit. Igår åt jag vid sextiden. Och när jag gick upp var klockan halv åtta. Då var jag fortfarande mätt. Usch.

Och jag har insett att det spelar ingen roll hur mycket jag tränar, jag kan ändå itne äta nåt gott, jag går upp ändå. Blä. Bläbläbläbläblä. Ingen pizza i fortsättningen. Aldrig godis heller för den delen. Nänänäe, inget sånt, oavsett om jag kör Wii Fit dygnet runt. Blähäe. Så i fortsättningen är müslin det närmaste godis jag kommer. Jag har inte ens socker till filen!

Idag drar vi till trästocks. Men mest för att shoppa.

Inga kommentarer: