Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, juli 09, 2008

Int ens en liten omväg

Idag ska vi till Bella. Bella som nu är arton år. Grattis :)

Idag har jag cyklat in till stan i spöregn. Sen har jag tagit bussen hem. Bara för att jag ska till Bella. 1515 går bussen. Innan dess ska jag ha varit i duschen, borstat tänderna, käka frukost, lnch och middag. Eller i alla fall frukost och lunch. Jag ska tömma minneskortet och stoppa in det i kameran igen. Kameran ska ner i väskan. Kläderna ska plockas upp från golvet. Det ska diskas. Egentligen, vafan gör jag här? Har ju massvis att göra.

Såhär har jag känt nu nästan varje dag, det är därför det inte har blivit nåt skrivit, dessutom har jag inte haft nåt att skriva. Jag har inte redigerat foton, eller fått reda på några skoj saker. Vi har varit i stan massa gånger. Vi har köpt en 42" tv. Vi har gjort detta och detta och det. Men inget som är intressant egentligen. Inget som har gjort att mitt liv tagit ny vändning, eller ens en liten omväg. Därför skriver jag inte, och det är därför det inte blir några nya inlägg.

Jag sitter mest framför tv:n och kollar sex and the city, rachael ray, cityakuten, project runway och andra program. Funderar på vart plugg-lusten tog vägen och hur fan jag ska bli klar innan jul. Men å andra sidan. Så är ju inte det heller intressant eller livsomvälvande. Eller ens en liten, liten omväg.

3 kommentarer:

HelenaG sa...

hejsan gumman. Har märkt att du njuter av sommaren istället för att sitta inne vid datorn, go for it!!!!

Undrar om du har hört nåt om Nikons D80? Vad tycker du själv om Nikon?
Njut av sommaren och sköt om dig!

Anonym sa...

När får man reda på vem som vann :)(A) kram kram

Unknown sa...

Fredrika: Söndag kväll