Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, juli 29, 2008

Skateare

Fel, breakdansare skulle det ju vara. Attans.

Jag använder ju mig av draft.blogger.com för att jag kan framtidspublicera. Jag har länken till "Nytt inlägg" i webbläsare, och tycker det är onödigt med en till vanliga inlägg och en till framtidsinlägg så jag kör med draft även om jag nutidspublicerar. Och där kan man tydligen göra nå knasigt kollage med bilderna när man lägger in dom, så dom hamnar hur som helst, jag kan inte styra hur, men hur som helst blir det. Hade jag bara kunnat styra det så hade det ju varit roligare än bara bilderna på rad...

IMG_0097_redigerad_1 c by you.

Bilderna är i alla fall från den 13:e juni förra året, när jag, angelica, fanny, emmi, bella och gabbi var i Köpenhamn. Blev sugen på att fixa till några fler av de här bilderna efter att jag tagit skatebilderna i förrförra veckan.

IMG_0107_redigerad_1 c by you.IMG_0109_redigerad_1 c by you.IMG_0118_redigerad_1 c by you.IMG_0126_redigerad_1 c by you.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha yes mitt i skogen var vi :P