Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, juli 20, 2008

Slutsats

Jag har kommit fram till, äntligen, vad som gör att jag går upp i vikt. Det är att när jag har tråkigt, så hjälper det inte att ha nånting att göra. Jag måste äta eller dricka nånting. Ha nånting i munnen. Annars blir jag helt rastlös. Jättejätterastlös. Det enda jag hittat än så länge som funkar är att gå upp och ner på Wii Balance Board. Och när man gjort 12000 steg på 100 minuter så inser man att det inte heller riktigt funkar...

Jag blir så arg på mig själv för det. För jag vet, att om jag kunde sluta med detta beteende så skulle jag rasa i vikt. Poff, så skulle allt fett vara borta. Poff, så skulle jag vara smal igen. Jag behöver verkligen nåt fysiskt att göra. Suck.

Inga kommentarer: