Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, juli 17, 2007

Anitas Mohikan

Idag vart vi till Lena & Patrik där Anita & Sivert för tillfället befinner sig. Men innan vi for dit så gick jag upp vid elva och började den långa kampen mot mina foton. Klockan 12 idag hade jag tagit 9991 (niotusenniohundranittioen) foton. Alltså detta är då INTE medräknat de bilder som jag sedan redigerat, och det är då räknat från strax innan jag fick min kamera, vilket var i mars 2006. Och idag har jag lagt upp ca 70 bilder som företaget ska få kolla på... Jag väntar spänt på ett svar och med lite tur och mycket skicklighet är jag snart rik!
Nu städar vi (eller mja, nästan i alla fall) eftersom A, L, P & S kommer och tittar förbi både i lägenheten och utställningen imorrn... :)

Inga kommentarer: