Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, juli 06, 2007

söka jobb

Nu sitter jag här och ska skriva ett personligt brev, eller cv eller vad som nu är vad. Suck. men jag får i alla fall ebtalt för det, något som är bra här. Men visst det är ju bra att lära sig. Nu när jag ska börja studera på distans har jag ju möjlighet att jobba samtidigt och då är det ju bra att kunna. Så nu ska jag skriva en ansökan till en plats som kontorsmedarbetare. Hoppas det går bra i alla fall.
Sen ska jag hem och packa och sen ska jag klippa gräsmattan. Pappa tycker nog att jag ska göra i omvänd ordning men då hinenr jag ju inte packa allt om vi ska fara redan på eftermiddagen. Och det innebär att jag kommer att vara hos min Niklas redan imorgon :)
Nu upptäckte jag att jag skriver för fort för att fingrarna ska hänga med och större delen av texten innehåller stavfel som finns där bara för att två bokstäver har blandats om. Men dom säger ju att så länge första och sista bokstaven är på sina platser och resten av bokstäverna i ordet finns med så kan man läsa det utan problem. Så jag orkar inte ändra nu eftersom allt borde gå att läsa.
Jag har blivit bättre på att inte missbruka smileys. jag upptäckte det igår och nu är jag oerhört stolt över mig själv. När jag chattar så använder jag ju smileys men det gör ju alla. Men min blogg är faktiskt relativt fri från smileys och det bra. Fast jag önskar att jag kunde se besöksstatisk för min blogg. På min andra blogg kan jag ju det, men där skriver jag ju som aldrig. Och på Photoshopguiden kan jag se hur många som totalt under en månadsperiod har varit inne och läst. Just nu är det 81 st som läst sen den 25 juni. Och det känns rätt bra faktiskt :D
Fast nu är rasten slut så nu får jag inte skriva mer... men uppdateringen kommer!
(någon gång...)

Inga kommentarer: