Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, juli 27, 2007

Idag blir det Bella :)

Så... idag ska man till Bella och hon ska få present, vi ska äta god middag osv. Kul! När jag duschade nyss kom jag på att vi hade köpt en annan present till Bella också! Haha det blir många presenter då... eller mja, det blir väl inte så många. Men jag måste fixa ihop present nr 1 snart, men jag har inget papper att slå in i *panik* funderar på att gå in på coop när jag är inne i stan och sno lite presentpapper... Hoppas att dom har något snyggt :P Present nr 2 (den som jag kom på i duschen att vi hade köpt) kanske mja... mjo... men det ska nog gå att ordna :) Sen ska vi sova hos Bella så jag måste ringa o fråga henne om man ska ha med lakan o sånt där... Kameran ska med, prioritet nr 1, presenterna är prioritet nr 1½. Stackars N är ju alldeles för sjuk för att följa med :( men först ska jag in till stan o ta ut pengar, träffa Hannah o köpa en tusk 6mm.
Jag uppdaterade Photoshopguiden igår, och har sedan i förrgår (den 25:e) haft 45 sidvisningar, då blir jag glad! Men man måste upp i 5000 (femtusen) sidvisningar för att få betalt :/ Förra månaden kom jag upp i ca 311, så det lär nog dröja ett tag innan jag kommer upp i 5000... Man kanske skulle flytta den här bloggen dit också...? Eftersom sidvisningarna räknas ihop totalt... Jaja, jag (& ni) får väl se :)
Nu ska jag springa runt osm en tok o bestämma mig för kläder och sånt strunt, ringa Bella, fixa presenterna och blaablabla...

Kram på er!

Inga kommentarer: