Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, juli 06, 2007

på resande hjul

hejhej alla :)
nu sitter jag i en bil och skriver. Ni vet det här trådlösa internetet som ska funka överallt :) åja, det har funkat ett tag nu i alla fall. Eftersom den här upplösningen är så pass långsam upptäckte jag att min blogg tar lååååååång tid att ladda, så nu har jag ändrat så bara det första inlägget är synligt och sen får man klicka sig fram till resten av inläggen, så tar det förhoppningsvis inte så lång tid att ladda sidan :)
Tammie ligger här och är så söt och gullig, men Panter är fortfarande försvunnen och (nu började it's a heartache spelas på radion) jag vet ärligt talat inte om jag vill att han ska komma tillbaka. Tammie har blivit så gosig nu när inte Panter är här :)

It's a fool's game, nothing but a fool's game
standing in the cold rain, feeling like a clown

Här kommer en bild som jag tog idag när jag var ute för att fotografera översvämningen som har blivit i bäcken där hemma.
(har inte bilden kommit upp än så är det för uppkopplingen är för långsam så då kommer den när jag är i Piteå)

Inga kommentarer: