Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, juli 09, 2007

Fruktsallad & regn

Idag har det regnat hela tiden, jävla trist sommarväder. Jävla perfekt photoshopväder! Så nu har Photoshopguiden blivit uppdaterad, men det är en gammal bild. Sen håller jag på och bråkar med en bild i photoshop, jag vet att den blir bra, men den blir liksom inte det, det känns som om jag missar någon viktig detalj.
Sen har jag bestämt mig för att spara till en riktig systemkamera nu. Nu ska jag inte köpa någonting onödigt, det enda jag ska köpa är en prenumeration på en fototidning (som man dessutom fick någon bok på köpet) sen så är det slut på köpandet tills jag fått ihop 7000 (sjutusen) så man har råd. Det blir en lång och fattig vinter, det säger jag bara. Det ska bli kul med en riktig systemkamera faktiskt :) Pappa har ju en systemkamera men den är ju inte digital, så det blir dyrt i så fall när man ska framkalla alla bilderna... Tyvärr. För hans kamerautrustning är jättefin :)
Sen har man gjort fruktsallad idag, jag och min älskling. Den blev god, men apelsinen var sur, så den var inte god. Ingredienserna i fruksalladen var: Apelsin, Banan, Citron, Kiwi, Nektarin, Papaya, Päron, Vindruvor, Äpple... tror inte det var mer i alla fall. Och till det så hade vi vispgrädde me kakao och vaniljsocker i.
Fick just en kommentar på Photoshopguiden att jag var en favorit :D Nu är dagen räddad (om den inte var det innan!) *gladgladglad* Och nu fick jag en kram av Niklas för han ville "rädda min dag lite extra".

hej hoppsan, nu ska jag trilskas med photoshop igen!

Inga kommentarer: