Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, juli 12, 2007

batterier, gräsklippare, teknik blablabla

haha vilken fin svensk sommar vi har egentligen, regn och gråa moln. Nästa gång det blir blå himmel så ska jag föreviga den med kameran, för vem vet när det blir det igen, kanske aldrig blir det. Varför ska just i i Sverige ha så trist sommar?
Jajja nu sitter ja i alla fall och läser massa fotoböcker medan Tammie försöker komma på ett sätt att anfall den där stora farliga gräsklipparen på andra sidan fönstret... Man blir ju inte en bra fotograf bara av att läsa massa böcker emn fastnar två nya ord från en hel bok på (ska se hur många sidor denna boken är på...) trehundrafemtio sidor så är det värt det! Nu ska jag fortsätta läsa och sen ska jag väcka Niklas för jag vill ha mina batterier till kameran laddade (ALLA TRE uppsättningarna är urladdade!)
men jaja, synes och höres :)

Inga kommentarer: