Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, juli 04, 2007

detox och jobba

idag var näst sista riktiga jobbdagen. på fredag ska vi få lära oss att söka jobb så... Har jag räknat rätt så får jag ungefär 800 kvar av lönen efter att betalat hyra och skulden till Niklas. Plus att jag har lite sparat, som egentligen skulle gått till Panters kastrering (men han är ju försvunnen nu), så jag har kanske råd att köpa en ritplatta till datorn :D Man får väl se, man får väl se.
Bara så du vet angelica. Du får inte, jag upprepar inte sluta med din blogg. Det finns en kille som heter Olle Hallberg (http://ollehallberg.blogg.se) som skriver fantastiska bloggar. Jag skulle nog vilja kalla inläggen krönikor för den delen. De är lite långa men så underbart bra, så man läser dom i alla fall. Jag vill också kunna skriva så bra som han gör men då måste jag nog slarva bort alla slarvfel i texterna och frmförallt alla stavfel. Jag kommer ju ganska ofta på bra saker att skriva men när man väl har något att skriva ner idéerna på, då är dom ju som bortblåsta...
O nästa vecka så ska jag börja med avgiftningen. Och nej, det är inte droger eller alkohol inblandat. Det är bara en avgiftning från massa kemikalier som du och jag får i oss via maten. Avgiftningsmetoden kallas detox. Är dunyfiken kan du klicka på länken och läsa mer på aftonbladet eller så kan du söka på google. Det kommer bli tufft men går det bra kommer jag nog hålla på i två veckor. Men minst en vecka i alla fall. Ger det resultat så kommer det vara ett regelbundet inslag min vardag :)
Fixade en bild på Fanny idag, men jag vet inte om den blev så bra... Fanny, om du vill ha bilden kan jag mejla, men jag lägger inte upp den här i alla fall.

Over and out.

Inga kommentarer: