Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, juli 07, 2007

Utmaning

REGLER:
Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.
Mina underliga/egendomliga saker:

  • jag är perfektionist, även om inte ngn tror det när dom ser mina rum/lägenheten
  • jag tycker typ inget är pinsamt...
  • jag älskar korvbröd med dansk ketchup från pölsemannen, det är typ favorit
  • jag har ett jättebra minne för siffror men jag kommer aldrig ihåg saker jag ska göra
  • jag är så underlig jämt så det är ingen som tycker att dom här sakerna är underliga...
  • jag blir jättteglad för konstiga saker, som typ när jag lyckades vända en pannkaka i luften första gången, då hoppade jag runt och dansade av lycka köket =D

Jag utmanar... men åhhh jag känner ju inte ngn som skriver blogg som inte redan blivit utmanad!!! De sex första som känner sig utmanade och har blogg, de blir utmanade!

Inga kommentarer: