Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, juli 11, 2007

fick värsta bästa mejlet idag :)

Hej!

Ser att du är en mycket begåvad fotograf.

Det är så att jag håller på med en webbsida på mitt jobb. På sidan har
vi valt ett vattentema och min undran är om du har några vackra bilder
med kraft i och med mycket bra skärpa och upplösning. Det ska verkligen
synas att vattnet "lever". (Bilden "Kullaberg" som du har blev jag helt
såld i!)

Här kan du se hur sidan ser ut i nuläget. Länk-till-hemida-som-jag-inte-får-visa-för-jag-ska-visa-"hänsyn"
Bilderna vi har nu är lånade från webben.

Skulle behöva ca 10 stycken bilder.
Vi betalar självklart för varje bild.

Hör gärna av dig eller maila bilderna direkt till mig så vi kan kolla om
dom passar oss. therese.bergstrandh@telenta.se


Med vänliga hälsningar

Therese


Så nu är jag jätteglad :)
Ska dra till biblioteket snart o glo på min utställning tror jag, om inte annat så ska jag läman tillbaka mina böcker. För att kolla på mina senaste "nöjd-med-bilder" så gå in på photobucket :)

(länk redigerad 2007-11-16 pga meddelande om att jag ska visa hänsyn till ett företag som inte visat mig hänsyn.)

Inga kommentarer: