Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, september 12, 2007

70-300mm pyroman

Nu är jag snart ägare till ett 70-300 mm objektiv :) WIHOOOOO! Å sen har jag varit o eldat nu, haha jag älskar att vara pryoman! Det är typ bland det roligaste jag vet!

Idag är det sista sommarlovsdagen för mig *snyft* o självklart var jag tvungen att jobba >.< Tyvärr måste jag jobba ännu lite mera. *ännu-mer-suck*. Jag skall även packa ner lakan o lite sånt inför morrondagen. Jag ska ju åka till skolan då... Får väl se hur det går. Läste mina papper jag fått från lärarna i påbörjade kurser. Jag är tydligen lat på fysiken. Inte mitt fel att Monika inte kan ändra sitt sätt så jag förstår. suck. Så summa summerum (eller vad det heter) av dagen blir:

.suck.

Inga kommentarer: