Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, september 21, 2007

Resan till Norrfjärden

Nu är det snart dags att åka... Jag kommer gå hemifrån (till bussen) klockan 11.40 för att ta bussen 11.51 (jag har nämligen 29,5 kg packning så det lär ta ett tag o gå några hundra meter på grusväg till hållplatsen), sen så inne i stan så skajag träffa Annika o ev. gå o köpa typ nyponsoppa. Sen går tåget 12.57 så då ska jag vara med på det. Sen är det byte i Stockholm nån gång, skulle tippa på vid sextiden ikväll. 18 ynka minuter för att byta tåg *svimmar pga stress*. Sen är jag framme i Luleå klockan 07.20 imorron. Och då tar jag bussen 07.50 från busstationen till Piteå där jag bytar buss för att åka till Norrfjärden. Krångligt eller hur? Menmen.... man börjar ju bli van.

Niklas du betyder übermycket och jag ska hjäälpa dig att fixa håret när vi ses! LOVAR jättemycket!

1 kommentar:

Lucasfotografie sa...

Hello Minna,

Thanks for posting a comment on my blog. I'm not Deutsch but Dutch, I'm from Holland. Maybe you speak Englisch. I absolutely don't understand your language, but you have a nice blog :)

Greetz,
Lucas.