Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, september 09, 2007

Slut på Depp.

Nu är det lsut med deppiga inlägg. åtminstonde för den här veckan. Angelica o jag kanske ska ta en lägenhet tillsammans i öjebyn, om vi hittar ngåon vill säga. Hoppas kan man ju alltid... Men pappa tyckte inte riktigt om att jag ändrade mig så snabbt, och absolut inte om att jag ville slänga ner Tammie hit, utan mig. Så jag får väl se hur det blir. För en sak är säker: Utan mina vänner har jag tråkigt. Och om jag skulle bo med A så skulle jag definitivt inte ha tråkigt. Men Tammie skulle jag nog sakna ändå. För det är ju trots allt som Niklas säger: Tammie är halva mig. N tyckte i alla fall att det skulle vara trevligt om jag skulle bo kvar där uppe. Men jag vet ju inte riktigt... det finns ju inte så mycket att göra... Men å andra sidan så kanske det skulel kunna finnas möjlighet att göra något i Skellefteå o sova hos L, om hon går med på det... En tanke bara, som jag brukar säga.

Idag har jag hjälpt ungarna med deras dockor, typ Barbies, eftersom mina Barbiedockor hade så fint hår så blev dom helt avundsjuka. Så när jag kom in på finas rum och såg dessa dockor... Då blev jag förkrossad. STACKARS dockor, deras hår var ju rent ut sagt misshandlat. Det var ju hemskt. Men nu när jag fixat till håren och fyllt en halv soptunna med barbiehår så ser dom i alla fall respektabla ut. De flesta.

Tankarna snurrar runt runtruntrunt i min hjärna, fördelar och nackdelar. Framgång eller nederlag. Satsa eller vänta med att satsa. Ptja... vi får väl se. Plus-och-minus-lista kanske dyker upp här. Men förmodligen så håller jag den för mig själv. Reducerad coh censurerad plus-och-minus-lista däremot är det ganska säkert på att det kommer upp.

Dessutom tycker jag att ni ska bli bättre på att kommentera.
Tack för all respons på förra inlägget.
Jag blev glad av den.

Inga kommentarer: