Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, september 10, 2007

Glädje

Att äntligen få sitta vid sin egen dator och även ha internet på den, det är glädje. Materiell glädje visserligen men att bara vara glad för stunden är bra för själen det med. tror jag åtminstonde! Men på det här tangentbordet så snubblar jag massa på tangenterna, det är inte bra. Men ni kommer snart få ett inlägg fullt med massa bilder som jag har tagit, å sen så ska ni få min önskelista också. För det är ju faktiskt så att jag fyller om en vecka och en dag. För på tisdag nästa vecka blir jag sjutton! Det blir inte ni. HAHAHAHAHAHAHA . Och för er som ska till mig på kalas (som läser detta) så är det den 28:e september, direkt efter skolan som gäller. Fanny, Bella, Gabbi, Emmi, Angelicato, Niklas & Emma är ju personligen inbjudna av mig. Ni som inte är det får gärna fråga mig (på något sätt) om ni också får hänga med, för det gör inget om ni är många!!! Men inte för många i alla fall...

Nu ska jag gå o koka kaffe till min käre fader. (suck)

Inga kommentarer: