Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, september 30, 2007

He's A Lady

Såg nyss tre program på rad av He's A Lady. En amerikansk realityshow där (från början åtta, tror jag) vuxna män som har fru/flickvän ska vara kvinnor, lever i "The Dollhouse" och gör diverse uppdrag. Det som skiljer det här tydligt från Kvinnliga reatlyshows, typ top model, är att alla killarna är ärliga, och KOMPISAR med varandra. De hjälpte varandra blev glada för varandras seger typ "Jag är glad för Raven men jag önskar jag vunnit, menhan var en värdig vinnare". Unbelieveable.

"Det man säger det menar man, annars kan man vara tyst" citat från typ programledaren i "Allt för byn". Det handlar om Norrland och norrlänningarna.

Inga kommentarer: