Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, september 09, 2007

Morgondagen.

Imorrn har jag typ hur mycket som helst att göra. Känns det som i alla fall. Jag ska ta hand om alla såna här skivor man får med foto- och datortidningar. All skivor som rent allmänt ligger o skräpar här på datorbordet. Jag ska skruva ner mitt hörnskrivbord och flytta in ett annat skrivbord på mitt rum. Jag ska... ehhh, nu har jga glömt. Fan också. Jajja... det står på listan inne på mitt rum. Jag ska nog scanna något tror jag.

Ska väl se om det finns några lägenheter för den delen också till mig o Angelica. Gärna nån under 4000. Det blir som taskigt dyrt annars känns det som. Fats jag vet inte, Angelicato är kanske hemligt miljonär O.o ? Vi märker väl :)

Kram på alla ni som är underbara!

Inga kommentarer: