Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, september 17, 2007

Sen update







.:: Okej, här kommer den sena uppdateringen för de senaste dagarna::.

13:e, Torsdag

Jag o pappsen åker till Torsås för inskrivingssamtal på Korr. Allting går jättebra. På kvällen åker vi till Kalmar och går 52 varv i centrum för att hitta någonstans att äta, vissa ställen känns igen sen när vi varit i Kalmar med gillet. Slutsatsen vi drog av dessa 52 varv var att
a) Många ställen har ohumana priser i Kalmar
b) Desom inte har det, är fullsatta
Så vi drog till Öland istället o åt på nå pizzeria/resturang.Det var väl gott, men inte överdrivet gott. Inte som de där glassarna vi åt i Danmark. När vi kom hem slocknade vi ganska direkt.

14:e, Fredag
Nedräkningen till min födelsedag började. FYRA dagar kvar!
Det var trögt att vakna på morronen för sängarna var så himla sköna, men till slut så kom jag upp, fick på sminket (vi skulle ju bli fotograferade, o då kan man inte springa runt med stora sår på hakan!), rafsade ihop sakerna, trckte ner dom i väskan o käkade frukost.Sen drog vi iväg till skolan för sex timmars information. Trevligttrevligt var det där.
När det var slut drog vi hemmåt i en rysligandes fart, plockade ihop lite grejer, for o sköt armborst med tyskarna en hämtade vi Annika o sen drog vi till gilleshuset.

15:e, Lördag
Vaknade typ nån gång... Sen somnade vi o vaknade o somnade...
När vi väl kom upp så gick vi ut i det superhärliga stormiga vädret och lekte proffs. Annika var proffsmodell o jag var proffsfotograf (nån som trodde nåt annat?). Bilderna kommer kanske med i detta inlägg, kanske inte. Det märker vi :)
Sen gick vi in o käkade o sen drog vi ut med en äppelbössa i det (lite mindre) blåsiga vädret. Vi fotade lite till, sen sprang vi in för att lämna äppelbössan, göra toabesök och leka lite med de olika filtrena. Sensprang vi ut med Chess o fotade lite till. Så sammanfattningen av lördagen blir: Toalettbesök o fotograferande.

16:e,Söndag
Gick upp tidigt för vi skulle hem tidigt. Dock tror jag att pappa lurade upp oss en timme för tidigt.Vi åkte sedan hem och då diskuterade vi KCH....
Väl hemma gjorde jag o Annika... typ ingenting. Vi såg på "nio månader" med Hugh Grant & Robin Williams. Den varjättekul o vi skrattade himla mycket!
Sen kolladevi litepå min klänning o sen på fotona o så eldade. Men nu blev det i fel ordning, men detspelar ingen roll för vi gjorde ju det i alla fall!

17:e, Måndag
I morron fyller jag sjutton :) Hoppas jag får nå trevligt då *.* (för er som inte förstår smileyn, betyder den "tindrar med ögonen")
Athena [webplatsen som jag gör mina s.k. uppdrag på] fungerar inte i firefox.
.suck.
Så därför måste jag använda explorer
.suck.
och jag kan inte göra något alls idag för det vill inte som jag vill.
.suck.

Och nu har jag lagt in ett par bilder som ni redan märkt. Högst upp alltså. Resten kommer i nästa inlägg!

Inga kommentarer: