Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, september 12, 2007

Niklas är modig!

Min hjärtebästis är världens modigaste! Idag var han hos tandläkaren o drog ut en tand. Heregud, det hade inte ens jag vågat! Inte i vaket tillstånd i alla fall :/

I morse fick jag psykbryt på Fina som hade stått o skrikit hur länge som helst. Jag tycker att det är helt ok att de för normalt väsen på morronen när dom ska till skolan, men de kan ju fan inte stå o skrika. Normalt folk (som har sista sommarlovsdagen idag) måste ju kunna få sova längre än halv sju på morronen. Så jag gick upp o skällde ut henne o då blev hon tyst sen gick jag o la mig o sov i nästan två timmar o sen ville Farfar att jag skulle ut o hjälpa honom >.<
.suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag var modig! :D

Anonym sa...

men jag har faktiskt dragit ut ÅTTA tänder *stolt* ;P