Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, september 09, 2007

Comments from author

Det stavas så. tror jag.
I alla fall: Nu när jag har ny design på bloggen, ser det ut som om jag skriver mycket mer. Och det är bra *tummen upp åt mig*. För jag skriver så sällan ;)

Och sen har jag ändrat så att det är fler inlägg på första-sidan. Det är också bra. Tror jag i alla fall. Ni måste kommentera när jag gör nya ändringar så jag vet vad som är bra och inte bra. Det kallas konstruktiv kritik. Och sånt gillar jag. Så därför får ni en bild dessutom i det här blogginlägget, bara för att humöret inte är i botten längre! Det ni.


OCH BARA FÖR DET SÅ STRULAR DET. så ni får ingen bild.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det är nice att man ser flera inlägg!

Unknown sa...

Va bra :)