Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, februari 12, 2008

18 timmar kvar


tills vi är i skåne. Har jag förresten sagt att det är två år sen jag o Niklas chattade för första gången? Och om två dagar är det alla hjärtans dag och två dagar efter det så firar vi tvåårsdag! Ganska knäppt att bli tillsammans efter fyra dagar, det gäller jag med om. Men å andra sidan var det kanske inte så tokigt ändå. Vi är ju trots allt tillsammans fortfarande!

Snart är vi framme vid höga kusten-bron. Inte för att det blir några bilder nu, det är ju så mörkt ute. Dock så älskar jag mitt 50 mm f1,8 - objektiv! Jag kunde ta skarpa bilder från bussen när den körde i normal takt! Oh, älska!

1 kommentar:

Anonym sa...

tycker det låter romantiskt jue =)
kram!