Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, februari 09, 2008

Rensa bort kläder

Nu ska vi snart dra till gabbi, om sisådär två timmar. Och jag ska börja packa, leta reda på resten av mina kläder, jag kan ju inte bara gå dit i en tröja haha. Sen ska jag sminka mig (tror jag) och till sist så ska jag vika ihop alla kläderna som jag slängde i en kartong igår. Dom ska ner i förrådet och jag känner mig så duktig, för nu har jag nästan inga kläder kvar i garberoben haha! Det känns faktiskt väldigt bra att ha rensat ur den. Det är hur länge sen som helst sen sist. Men nu ska jag gå ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

svar = jaa, nu har jag ju fått mina analoga bilder på cd och film men det är inte riktigt min grej. Bilderna jag tog i somras fick jag för två veckor sedan liksom hihi