Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, februari 17, 2008

Voffsepromenix



Usch, fy på mej, nu har jag inte skrivit på flera dagar. Men i alla fall: Idag har jag varit ute med voffsarna och gått en lång runda på mer än 1,5 h. Jag har fyllt på pannan några gånger idag också. Och sen har jag fotograferat lite. Tyvärr är det ju inte ens lönt att tänka tanken att fota något med en riktig kamera när man är ute med voffsarna så det blev mobilbilder, halvkassa sådana. Men jag har lagt in dom här i inlägget i alla fall. För utfyllnad om inte annat haha. Jag har även läst lite Kalle Anka, eller ja, jag läser just nu. Sen har jag spelat "Sims Historier: Husdjur" nu. Det har som blivit kul att spela igen!


Valparna är jättesöta och eventuellt blir det några bilder på dom här sen ikväll. Har ju lovat att ta bilder så jag ska ju göra det ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

blondinbella och stina lee = bb och sl
kram