Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, februari 01, 2008

början, slut, ikväll, imorgon

Okej, blev tvugnen att skriva ett inlägg i alla fall. Om vad vet jag inte riktigt men det liksom... spritter i fingrarna på mig för att jag vill skriva haha. Så... jag kan ju börja med att skriva att jag "äntligen" har läst ut sushi för nybörjare av Marian Keyes (eller vad hon nu heter). Jag skriver äntligen för det är en sån bok där det inte är nånting som tar slut så där mitt i. Nu har dom gift sig slut nu börjar dom bråka slut och nu begär dom skilsmässa slutslut. Utan det är istället... mer som ett riktigt liv... hon ser honom på scenen början hon blir kär början hon ser någon annan på scenen början hon är inte kär i första snubben längre slut.... osv... Hajjar ni? Ähum, säkert inte.. men det blev som aldrig några avbrott i berättelsen så man ville bara fortsätta läsa. men nu är den slut. Och nu ska jag (snart) göra läxorna. Och sen är det ju Norrfjärden ikväll och inte igår som jag trodde. Och det medför att det är stockholm imorgon och inte idag som jag trodde.

Fan, måste pissa.
Ähum.. typ tillbaka.

Nu tappade jag allt jag skulle skriva. Blä. Jo, igår hade jag jätteskoj med Emelie. Hoppas att hon kommer förbi i eftermiddag. Det hade varit skoj, även om det inte blir så länge. Ja justja, jag msåte få alla mina minneskort till att börja fungera igen. Är så less att jag har 3 gb minne som jag inte kan använda eftersom kameran inte tycker om minneskorten. Åhhh. surt. Har förvisso med mig datorn till Stockholm men i alla fall. Surt sa räven om rönnbären. Eller nåt. Dricker äpple-kanel-té nu. (det märks inte att jag bara svamlar massa nu för att försöka komma på vad det egentligen avr jag skulle skriva vah?) Jag klantade ju bort mitt lösenordet till internetbanken häromdan, igår var jag för att fixa en ny aktivationskod... Gissa avd jag läser när jag sen ska knappa in lösenordet. 12 tecken. TOLV TECKEN. Och jag som knappade in tretton, för att jag inte hade sett teckenbegränsningen när jag bytte lösenord innan. uschuschusch.

Jag ger upp. Jag kommer inte på det.

Inga kommentarer: