Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, februari 27, 2008

Mest komiska kommentaren nånsin! (och svaret)

Måste måste måste bara dela med mig av det här, så skoj hahahaha!

Anonym:
du menar alltså att du suttit och skrivit ett a4 om installationer av mjukvara?

varför det tar så lång tid?, logiskt tänkande min vän.

varför man måste starta om?,
logiskt tänkande min vän.

Hahaha, sen när är man vän med anonyma personer? Ja i och för sig, vissa personer är ju kompisar med alla dom sagt hej till, men jag har ju inte ens sagt hej till personen, vad jag vet. Hahaha, skulle vrålat av skratt om det inte gjorde så sabla ont i halsen, hahaha.

Svar från ickeanonyma Minna:
Nej, jag har inte alls suttit och skrivit ett a4 om installationer av mjukvara, som du så fint kallar det. Jag har suttit och skrivit ett blogginlägg om något av det menlösaste jag vet, att sitta o mata in skiva efter skiva i en skivläsare. Eller näe, det näst menlösaste, ty det måste vara mer menlöst att skriva anonyma kommentarer. Hur ska man då få svar om man inte lämnar en endaste ledtråd om sig själv? Håhåjaja.

3 kommentarer:

Anonym sa...

inte vet du väl om den anonyma personen är någon du känner egeentligen =) Säkert inte, men kanske =P

Unknown sa...

inte, men det skrev jag ju också? Jag tycker ändå att anonyma kommentarer är knäppa ^^

Anonym sa...

Jaha, jag missade väl det =) Ja, nog kan det ju vara störande med anonymiteter. Men om de inte vågar kommentera utan att vara anonyma såå jaa ;)