Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, februari 01, 2008

Die wunderbar Freitag wenn ich habe photographieren



Att fotografera, det gör mig lycklig. Nu har jag suttit o hållt på med tyskan i minst två timmar. Hanna har varit en underbar fantasikälla till min "vara"-, "har"- och "var"-meningar. Det är inte varje dag man får en idé som leder till meningen "Din hund är full", eller vad sägs om "Jag är en snöman"?

Och sen skulle man skriva en lista på tio lyckliga ögonblick. Att fotografera hamnade högst upp, men att mysa med älsk, att gå runt i skogen, Tammie & Saga och andra djur hamnade också med. Sen har jag lyssnat på tysk radio nästan hela tiden också.

jag kom på vad jag skulle skriva innan! Fredagar, en dag då man på morronen fått DigitalFoto's nyhetsbrev och sen vid två-tiden så trillar två foto-nyhetsbrev till ner i inkorgen. Åh, dessa wunderbara Freitagen!

Nu ska jag gå o plugga in glosorna.

Inga kommentarer: