Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, februari 07, 2008

Komplex.

Det här hade varit en jävla skitdag om det inte var för att Katie tycker jag är kul. Åt helvete med jävla svenskaläraren. jag gör ett referat - "nej det är en sammanfattning, inget referat", jag gör det där - "neeeeej, det där är jättejättefeeeeeeeeeeeeeeeeeel". usch blä uschuschusch. Nu får jag väl skylle mej själv lite för att jag missade att svar på frågorna, det var klantigt, men ALLTING jag gör är ju fan fel. "nej du skulle gjort så HÄR istället."Ett jävla under att jag har fått två MVG & ett VG. Och ett IG nu då. Usch o fyfan på den jävla läraren. Ganska korkat ändå att jag blir så glad över att nån tycker jag är rolig... Om jag har komplex över nåt så är det nog att alla uppfattar mig som så jävla seriös, att folk tror att det bara är business för mig hela jävla livet. Att jag aldrig kan ha kul. Och defintivt inte vara rolig heller. Komplex usch.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, vad jag skrattar när jag läser detta. Klart som korvspad att du är kul tjejen! Men man måste få vara lite bissy också! HAHA

Unknown sa...

okej... ehumm, tyvärr tror jag dig itne xD